1
Iphone vs Android?
Postat av ginac.dreJJan den 19 Juni 2010, 18:17
54 kommentarer · 224 träffar
Kan inte bestämma mig. "Börjar" bli fotograf, får mer och mer småjobb, och kommer till hösten hålla på med det helt och hållet, och äger i dagsläget en telefon som går för en hundring. Funderar nu på att införskaffa en smartphone, men vet inte om jag ska vänta på Iphone 4 eller om jag ska slå till med en HTC Desire, eller någon annan android lur. Vad hade ni gjort?
Iphone 4 är ju ganska anpassad för film och foto, vilket tilltalar mig. Men vart skiljer den sig från Iphone vad gäller detta? Kameran är inte bättre i iphonen vad jag förstått, 5 vs 5mpx? Vill även ha bra och smidig kundkontakt genom telefonen, men eftersom båda har internet,kalender mm. påverkar detta inte valet. (eller?) Har Iphone något motsvarande till Friendstream? (facebook,twitter mm sammankopplat till ett ställe, mao. uppdaterar du alla ställen från ett ställe)
Priset påverkar ingenting.
MVH
dreJJan
Iphone 4 är ju ganska anpassad för film och foto, vilket tilltalar mig. Men vart skiljer den sig från Iphone vad gäller detta? Kameran är inte bättre i iphonen vad jag förstått, 5 vs 5mpx? Vill även ha bra och smidig kundkontakt genom telefonen, men eftersom båda har internet,kalender mm. påverkar detta inte valet. (eller?) Har Iphone något motsvarande till Friendstream? (facebook,twitter mm sammankopplat till ett ställe, mao. uppdaterar du alla ställen från ett ställe)
Priset påverkar ingenting.
MVH
dreJJan