Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

[Spotify] Tappat bort lösenordet

Postat av Puscifer den 19 Juni 2010, 12:14
3 kommentarer · 450 träffar
Tjenis.

Har haft mitt Spotifykonto ett tag nu. Hade över en kompis igår som loggade in på sitt konto. När jag sedan skulle logga in på mitt konto igen insåg jag att jag inte kan mitt lösenord.

Jag drog iväg en password reset på Spotifys hemsida för att sedan inse att jag har registrerat mitt spotifykonto på okänd email adress (Jag har flera Spotify konton, så har antagligen gjort ny random email för att kunna registrera mig).

Det är egentligen ingen big deal. Jag använder ett av mina andra konton istället helt enkelt. Jag vill däremot ha tillbaka mina spellistor. Som tur var länkade jag mina spellistor till en vän igår som hon sedan kunde länka tillbaka till mig. Men när jag öppnar upp spellistorna är de tomma. Är detta nån tillfällighet, eller är hela mitt tidigare använda konto fuckat?

Länk till en av mina spellistor:
http://open.spotify.com/user/e gib/playlist/2hW6rl8JxL5iXXL3y JlzDH

Det är tydligen bara för mig som spellistan är tom. Jag har testat att ominstallera Spotify, dock utan resultat.

Jag har testat att låta en vän kopiera alla låtarna i spellistan till sin egen spellista. När hon sedan länkar den egna versionen av min spellista är även den tom för mig.

Drog iväg ett meddelande till Spotify:
"Your case number is 87999."
Sweeet.

VAD GÖRA? JAG VILL HA MIN MUSIK TEBAK

Tack på förhand.

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar