Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Näsblod

Postat av Manhood den 17 Juni 2010, 17:26
51 kommentarer · 284 träffar
Muhaha, fångade in dig där med min kluriga rubrik!
Nu sitter du fast här på tråden och skakar frustrerat på dina små trollfötter för att du ville skriva något argt om hur bra jag särskriver.

Faktum är att rubriken faktiskt ger en vag bild av mitt problem, någon gång ungefär varannan månad så får jag väldigt ofta näsblod.
Kan vara när jag sitter framför datorn och tar det lugnt, snyter mig, är på jobbet eller vad som helst! Det blöder inte lite heller, det fullständigt skvalar ur mina bihålor som röda små vattenfall i över 30 minuter. Nu har jag till exempel blött en gång om dagen, tre dagar i rad. För några månader sedan så blödde jag ungefär en till två gånger om dagen i fyra dagar.
Det är också oftast, om inte alltid, vänster näsborre som gråter blod.
Vet någon vad detta är och vad i heeeelvete jag kan göra åt skiten? Man kan inte glida runt och vara cool med en näve papper uppkört i näsan.

Samtidigt undrar jag också om det är någon mer som har väldigt känsliga ögon för vind, mitt vänsteröga börjar rinna vid minsta lilla vindpust. Känns väldigt skämmigt att komma gåendes på vägen med ett rinnande öga, så råkar man ha snuva samtidigt. En äldre kvinna tog mig på axeln och sa några tröstande ord vid tunnelbanan och det känns inte helt okej det heller!

Håller min vänstersida på att muteras till en kvinna eller vad fan är det som händer här?

Alla svar är välkomna, seriösa som oseriösa men försök gärna att komma med NÅGOT seriöst kära ni. Jag vill finna lösningen på detta problem!

Puss och kram!
/NäsMensarN

Muteras jag till kvinna?

173 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..