Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nexuz Keyloggar sina datorer!!!

Postat av Monster08 den 4 Februari 2005, 23:05
100 kommentarer · 95 träffar
Ett par polare satt på nexuz och lirade lite tibia. Skit spel men ändå man omsätter en hel del pengar när man spelar detta spelet. För er som inte vet vad det e så www.tibia.com . Iaf dom satt där lirade lite tibia huntade lite dragons och hade skojj. Sen helt plötsligt blir han kickad från spelet. Och kan inte logga in på sitt tibia-konto. ca 10 minuter senare så har han fått det nya passet och kan logga online. Alla hans grejjer är borta som han har lagt ut timmar, dagar och veckor på att fixa. Han blir såklart sur och fattar inte vad som har hänt. Hans polare som sitter brevid blir också helt plötsligt kickad ut spelet och kan inte komma online. Och när han väl gör det då är hans konto tömt på grejjer det med. Dom åkte hem efter denna incidenten och fattade inte vad som hade hänt. Dom kollade igenom sina burkar och hittade inget skit i dom.....

1 vecka senare så är det 2 killar igen som är där och gibbar som blir kickade från tibia och får sina konton rensade. Ingen av dessa killar har några keyloggers hemma lr har inte suttit hos nån annan än på nexuz.

Samma Dag som dom hade blivit hackade så tog en polare reda på var nexuz ligger och åkte dit. Snakkade lite med dom som jobbar där och fick reda på att en kille som jobbar där spelar tibia. Han hade dessutom helt plötsligt blivit jävligt rik i spelet och tjänat en massa "rares" och cash. Sammanträffande? nee inte alls. Jag kollade upp med CIPSOFT om vilka ipn som har varit online på dessa konton som blev hackade och fick reda på att 1 dator som står på ett kontor i samma lokal som nexuz ligger har det ipt. En värd dator. Detta innebär att någon som jobbar på nexuz keyloggar datorerna för att "hacka" till sig items/cash på tibia.

SÅ JAG UTFÄRDAR DENNA VARNING.

OM NI VILL HA PERSONUTGIFTER OCH ANNAT UTGIVET TILL NÅGON SÅ SKA NI GÅ TILL NEXUZ. VILL NI INTE DET SÅ KAN NI GÖRA SOM JAG OCH MINA POLARE.

BOJKOTTA NEXUZ!
Föregående tråd

100 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 100 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..