Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hemorrojder

Postat av Wife McKitchenknife den 14 Juni 2010, 23:02
13 kommentarer · 4 071 träffar
Tjah biteboys,

Lite förord dårå.. Jag avråder alla som sitter och knaprar på sitt nattkäk att läsa följande tråd då den handlar om analbesvär.
För jag har nämligen svalt min stolthet och valt att berätta om min obehagliga upplevelse(hemorelaterat).

Dåså, nu är det så att jag misstänker att jag har hemorrojder, alternativt cancer i brunögat.
Iaf, jag upptäckte detta när min flickvän tänkte köra upp ett dödens finger i mitt rektum vid samlag, för att öka njutningen, vilket jag tyckte var bra onödigt då jag var nöjd med sexet förövrigt. Men hursomhelst så kändes det väldigt konstigt då hon vidrörde min anal, nästan som att jag hade någon ömmande miniatyrblygdläpp hängandes längst ändalyktsväggarna.
Efter min after-sexdusch så hade jag väldigt ont i gumpen, så tänkte utforska med hjälp av en frisörspegel. Det tog ett tag innan jag kom på en bra ställning för att faktiskt kunna se mig själv i röven, då jag inte hade så mycket erfarenhet av detta sedan tidigare, men när jag väl hade hittat en rätt bekväm men underlig ställning så särade jag på skinkorna och såg efter.
Där likt min blygdläppsbeskrivning fanns någon svullen skinnbit precis vid analöppningen. Den var inte särkilt stor, men synlig, såg ut att höra ihop med bajsbryggan, och jag tyckte jag såg nästan lite lila kulör i den.
Iaf, jag vågade inte direkt peta eller klämma på den då jag oroade att det skulle spruta blod tills jag svimmade av blodförlust och ambulansmän var tvungna att bryta upp badrumsdörren för att sedan hitta mig i detta anala tillstånd(?).

Nu har detta pågått i cirkus 3 dagar, och vad som pågått är att jag vet att det är nånting okänt i/vid min, aah ni vet vad, och det gör ont. Inte fruktansvärt ont men känns väldigt ömt, när jag sitter framförallt, eller liksom, anstränger den på ngt sätt.
Jag tror det är hemorrojder då jag googlat runt lite och hittat många liknelser, samt har jag haft förstoppning vilket jag vet kan orsaka detta.

Jag vill inte gå till vårdcentralen och inte heller gå och köpa hemorrojdsalva helst, men det jag undrar över mest är om detta är normalt för en kille på 15 bast?
Finns det någon som haft liknande problem eller hört talas om detta? Tror ni det kan gå bort av sig själv?

Hajjar inte riktigt vad jag ville få ut av denna tråd annat än att skriva av mig lite, och kanske få något användbar hint.

Herrå.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..