Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med TJEJ!

Postat av Micke_Polo den 14 Juni 2010, 10:48
14 kommentarer · 195 träffar
Tjena, nu är det så att det är en ganska jobbig tjej som har ett ganska dåligt rykte,Vi kan kalla henne Hanna (hon heter inte det på riktigt) iallafall till saken:
Det hela började med att några jag känner börjar säga till mig:
Oj, har du haft sex med "Hanna", hörde det av fler och fler personer. Vill ju inte liksom ha världens sämsta rykte, och det är sant jag har INTE haft sex med hon eller att hon har sugit av mig.
Hon påstår det och går runt och säger det till alla, vad fan ska jag göra? Får höra det av flera personer om hon när jag ens vet vem tjejen är... Känner hon inte men vet bara att hon har jävligt dåligt rykte eftersom hon är världens slampa..

Nu till saken, vad ska jag göra?.. Vill ju inte att folk ska tro att detta är sant. Då de verkligen inte är det.

OBS! tror ni detta är en myt behöver ni inte ens skriva, jag är medveten om att det kommer upp myttrådar varje dag, men jag vill bara ha hjälp...Bjuder på stavfel och sånt, är ganska trött.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..