Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vuxenlivet är tråkigt

Postat av ribos den 12 Juni 2010, 00:41
80 kommentarer · 521 träffar
har varit ihop med tjejen i 2 år nu. jag har flyttat hemifrån och hon bor med mig.

jag har mkt jobb och stressar som alla andra, kommer hem 18.00 och tränar 3ggr veckan

så jag har inte riktigt orken att lägga ner tid på henne så att säga bortsätt från att vi är med varrandra varje dag, jag menar.. jag kommer hem, käkar, kollar på tv, sen lägga sig och ha sex... känns som att det har blivit så trist.. att vara vuxen :S
finns det inget mer? är det kärleken som tynar bort ? :S när vi är ute med vänner så är jag på strålande humör men hemma blir man nere, kanske jag som är trött på henne.. hm.. hon tog min oskuld också så jag vet ju inte om jag kan få det bättre med någon annan.. och de finns många snyggare men den här tjejen har kanon personlighet verkligen!

så en liten varning till alla, gefan i jobb, stanna hemma tills päronen blir senila och lira cs 24/7!

glhf

80 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 80 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..