Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstiga polare?

Postat av n0lladxD den 11 Juni 2010, 18:04
30 kommentarer · 127 träffar
Tja alla. Jo... idag är det fredag som för det mesta kanske betyder att det är fest. Som sagt vi har ju fått sommarlov nu. Nu har ungefär 4 st av mina polare ring och tjatat att jag ska komma på festen men sitter med halsont kan knappt prata och ont i huvudet. Dom säger "TA IPREM OCH KOM" har redan gjort det men känner att jag inte pallar. Sedan ringer en annan kille och säger "jävla tönt kom och festa istället jävla mes." så... nu är dom SKIT tjuriga på mig.

Är detta som kallas "bästa polare" och ringa och tjata om att jag ska festa FAST jag sa innan idag att jag inte skulle det. Pga mitt halsont osv. Tycker ni jag gör rätt eller ska jag riskera min röst och ligga sjuk när vi ska utomlands?

Vad tycker ni fragbite? är detta "polare" och inte accepterar vad jag tycker? första gången detta har hänt att dom har blivit så jävla tjuriga på mig... :/
Föregående tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..