Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad hade ni valt?

Postat av Azarath08 den 11 Juni 2010, 16:22
9 kommentarer · 167 träffar
Var och kollade på en gammal dilemmasaga jag hade gjort från sexan och tänkte att ni kan få göra ett val i den!

Här kommer den :)

Vem ska Hami välja?

Årtalet var 2005. Det var en pojke som hette Hami. Han bodde i Libanon i Beirut. En dag när Han spelade fotboll kom hans kompis Umash och frågade om han ville följa med och kolla på Iron Maiden. Hami sa ja. Umash sa att det var en månad till konserten. Hami längtade till konserten skulle vara.

En månad senare dog Hamis hund, Mehmet av cancer. Hami blev så arg att han tog en fotboll och tände eld på den och kastade in den i huset.

Sen kom Umash och frågade om dom skulle gå till konserten nu. Då kom Hami på att föräldrarna var i huset och lagade mat. Mamma skrek ``Rädda mig!`` Pappa skrek ``Rädda mig!`` Umash frågade om dom skulle gå nu. Vem skulle Hami rädda? Mamman som var sträng som hade slagit Hami när han var barn och försökt adoptera bort honom men som firade Hamis födelsedag och bakade tårta och gav honom presenter. Eller skulle han rädda pappan som var snäll och spelade fotboll med Hami och hjälpte honom med läxorna och skjutsade ut till Hamis träning men glömde Hamis födelsedag och glömde köpa presenter. Eller skulle han svika sina föräldrar och följa med kompisen för att se Iron Maiden?
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..