Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag som är farsan?

Postat av Challe_ den 8 Juni 2010, 22:51
53 kommentarer · 334 träffar
Tja alla!

Har ett ganska allvarligt problem, tycker jag åtminstone det själv. Till saken.

Hade lite mys med en brud i vintras med både det ena och det andra. Blev några gånger i januari-februari. Kontakten mellan oss bröts, men tänkte inte mer på det.

Idag, för några timmar sedan, fick jag dock höra från bruden, som jag har "lekt" med, att hon är på smällen. Tydligen har hon burit på ungen i ungefär 20 veckor (?).

Nu kommer problemet. Hon påstår att hon har burit på ungen sedan februari (?) och sade upp kontakten med mej pga att hon blev med barn.

Blev jävligt chockad över händelsen, och kom även på att jag körde utan kondom(!). Sitter här nu, har ännu inte vågat pratat med mina föräldrar, utifall det ändå inte är min unge, så vill jag inte dra in dom i det hela och oroa dem. Men behöver dock sympati, inte fan är jag redo att bli farsa än?!

Behöver en jävla massa hjälp med hur man ska lösa detta, utan att skapa ett helvete från alla håll och sidor!

EDIT;

Snackade med bruden i morse, som jag skrivit i en kommentar. Som sagt så gav hon fullständigt fan i vad jag tyckte och ville, utan hon skulle bara ha en jävla unge med mej.. Kom inte mycket längre än såhär i diskussionen, så knäckt som jag blev just då..

Har nu även snackat med föräldrarna vid middagsbordet angående detta, och kan säga att det blev ett jävla liv på dom till en början, så som "Varför använde du inte kondom", "Du måste tänka dej för!" osv..

Efter ett tag så blev de dock lugnare efter beskedet att deras son troligen kommer bli farsa till en unge, vars morsa är en jävla idiot. De sa att de kommer att stötta mej så mycket som behövs för att jag ska kunna gå ut skolan, att jag ändå ska kunna leva ett liv, lätta lite på bördan helt enkelt.. Brukar sällan gråta, men idag har det fanimej forsat tårar hela jävla dagen.. helt jävla krossad..

Ska vänta nån dag, men sen ska jag ta ett långt snack med bruden om hon inte kan överväga att göra abort (nån skrev något om att man kan få tillstånd av socialstyrelsen?), för att jag helt enkelt inte är mogen. Hon läre väl ändå fatta att jag inte klarar av det?! Ska även säga till henne att jag vill ta prov för om jag är den biologiska farsan, hoppas innerligt att hon "var otrogen" o höll på med andra under samma period.. Bara man slipper en jävla unge på halsen
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..