Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Illuminati, finns det?

Postat av mibz den 6 Juni 2010, 01:09
103 kommentarer · 606 träffar
illuminati är sjukt stort det är bunt med människor fast vi vet inte vilka dom är , dom frågar nya artister ifall dom vill bli kända snabbt ? Sälja sin själ kan man säga , ifall dom tackar ja måste du nämna något om satan eller göra något tecken i nästan alla låtar ,Det som är sjukt att du får inte sluta om du slutar dödar dom dig , Har några Exempel filmer som ja har lagt upp här nere ,

illuminati tror att om dom gör det får dom någon sort kraft , Läste på en hemsida att illuminati har tagit över hela USA , har några filmer Ni kommer fatta mer av filmerna Tro det eller ej men sjukt är det. illuminati är tecknet på den pyramiden och ögat ovanför

Michael Jackson han ville inte sjunga mer för illuminati och som jag skrev där uppe om du slutar sjunga? Då har dom ett val att döda dig sakta men säkert, Jo vad hände han slutade sjunga och fick Hud sjukdom och börja operera sig massa och tappade näsan och till sist dog han R.I.P Michael Jackson. Men på klippet om ni spolar fram till 03:00 så ser ni att han själv säger Will me . thrill me . u can never kill me u can never get me . för dom som inte kan engelska . Gör en snabbengelsk översättning , Ta mig . ta sönder mig ni kan aldrig döda mig och ni kan aldrig döda mig . framför ett öga på väggen . Öga = är det som är på den pyramiden

http://www.youtube.com/watch?v =SW43Mig1LYE&feature=player_em bedded

Ni har väll hört The games låt till Michael *Better on the other side* Så sjunger han Precis som mig så hade dom Michael i sikte, Han menar illumanati

Chris Brown är också en illumanati :

http://www.youtube.com/watch?v =zl-wBh35cio&feature=player_em bedded

Stämmer detta eller är det bara slumpen? Vad tror fragbite?
Föregående tråd
Nästa tråd

103 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 103 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..