Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sprayfärg - ingen kula

Postat av DelegadoZero den 5 Juni 2010, 16:45
11 kommentarer · 688 träffar
Tjena, köpte 6 st montana black för ungefär 4 dagar sen men har inte hunnit använda dom. Nu när jag skulle testspruta en innan jag skulle ut en snabbis så hände det ingenting när jag skakade den, det hördes alltså ingen kula inne i kannan utan det var bara färgen som rördes där inne. Jag fattade inte vad som var felet, självklart hade jag tagit bort skyddet men även om capskyddet var kvar borde ändå kulan låtit. Så jag tog fram ett gammalt plank och provade spraya, visst det kom färg ut men det sprutade inte som det skulle och det kom typ "färgkorvar" ut ur capen.. Sen nu gick jag in och kollade och det verkar vara exakt samma problem på alla, det finns ingen kula inne i nån av de 6 cans jag köpte.

Är det fel på burkarna eller finns det nått jag kan göra? Behövs det ingen kula, är det bara att skaka på ordentligt och sen spraya?

Graffiti - snyggt eller inte?

47 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..