Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#3 TACK SÅ MYCKET STORTRATTEN!!!
#5 Har inte ens tränat 4 år, började träna på gym för lite mer än 3 år sen. Tränade halvt seriöst hemma några månader innan det. Tar igen tiden som inte varit så progressiv när jag körde split på 4-5 dagar. Allting har gått framåt med en rasande fart den senaste tiden :)
#15 Kände för att dela med mig av något fint till er på fragbite:)
#17 Är rätt normal bild? Ska jag ta en bild 20 meter ifrån elr vad? Är inte ens bra ljus för att få en att se stor ut.
Lite kött är där helt klart. Ev mer kött på din rygg än många som klankar ner på dig också. Att dina trapz framträder väldigt dåligt i bilden är för att du gör posen men låga axlar och att den inte riktigt sitter. Du har en bit kvar till min ryggtavla men fortsätt kriga.
celuex, cOSMIC och FalleN_R bilder på era små ryggar då?
#32 Tänkte du kanske kunde visa hur man ska visa upp sin rygg. Du verkar vara väldigt kunnig på att kritisera iaf. Tur att vi andra som kan det här med träning kan ge han lite cred för hans kött.
#35 Du får kika i min tråd på lördag/söndag då. Kommer visa både posen som TS försöker sig på samt den du efterfrågar i din bild.
Du kan överlåta kritiserande till oss som kan träning också då eller?
#38 kritisera då? har inte sett någon kritik ifrån dig, meningen är ju att han ska få veta vad alla andra tycker. man behöver inte vara kunnig för att förstå att det saknas saker på bilden.
#38 ser gärna fler bilder på dig, tycker du har vart dålig på att uppdatera, bara nån gammel video som ser ut som spelats in på 70 talet
haha seriöst http://www.youtube.com/watch?v =bowZKjQ8TyI
ser ut som ett urklipp från ronja rövardotter
#45 finns ju inga traps att framhäva, "klagade" på att det inte fanns nog med traps. kritik kallas det, inte för att klanka ner utan för att han ska fatta. han skrev ju själv att han behövde traps så vad är ditt problem?
tycker en latspread framhäver trapsen utomordentligt, om man har dom dvs.
din kritik var alltså att han inte var lika stor som dig, bra observerat. *klapp klapp*
#46 Nej min kritik var konstruktiv. Gav beröm för det han gjort bra, förklarade för er som inte fattade varför trapzen inte syns. Som sagt det är din kunskap som glappar som vanligt. Klart han kan piska trapzen mer, det kommer med tyngre marklyft/militärpressar mm.
Här har du en bra byggare, tycker du hans trapz framhävs väldigt bra?
Jämfört med hur den skulle framhävas i en dubbelbiceps bakifrån.
Till millionfrågan då. Har killen på första bilden jag länka inte heller trapz då?
Har du snygga trapz i din latspread?
Du kan inte klappa på mig jag är het så det bränns :)
Ska du inte klappa #3 också? Han påpekar också att hans rygg är mindre än hans egen.
#49 Nej inte på den nivån Swi1tt ligger. Det tar längre tid. Du kan inte jämföra honom med proffsbyggare som tränat 6-10 år. Hans rygg (vidd) i sig är inte dålig.
#51 Måste säga att det är rätt jämnt mellan dig och TS, bra jobb är det dock.
Hoppas att fler inser nu när dom kollar på dina trapz att latspread inte är bästa posen för att visa dessa.
#58 nae är inte jellly, är imponerad, men bilden blir aningen missvisande då vinkeln ser konstig ut^^ och SER UT SOM att ts böjer sig bakåt ganska mycket ;)
#51 Steg in i gymmet för ca 3 år sedan, körde då läääätta helkroppspass 2 gånger i veckan. För 2 år sedan körde jag lite tyngre helkroppspass 3 gånger i veckan, för 1 år sedan började jag splitta och träna lite hårdare, för ett halvår sedan började jag seriöst och skötte också då kosten seriöst för första gången, och det gör jag fortfarande =)
#56+60 Du ska luta dig bakåt i latspread, men det kameramannen missat i detta läget är att domarna vid en tävling sitter nedanför scenen. Hade han haft kameran lågt placerad hade det sätt ännu bättre ut.
Ser ju bra ut, bara fortsätta!
men kötta även lite nacke tycker jag, annars blir det mycket svårare sen längre fram, jag har samma problem med benen mina, pallar inte träna dom... men kommer se förjävligt ut om jag inte gör det.
Haha dom som säger att det är fult eller konstigt har ju uppenbarligen aldrig suttit sin fot på ett gym..
Ja, din rygg är ganska stor, bra flexpose om inte annat samt bild tagen från kort avstånd så det är lite svårt att avgöra.
Bor du i rymden eller? Annars lär det väl inte vara så svårt att kolla på andra och dömma om din rygg är above average eller ej, samt om din träning har gett några ökningar..
#78 Njiet privjiet, tränat på gym sedan juni för 3 år sen. Halvt seriös träning hemma före det i några månader. Tar 175 i knäböj o 125 i bänk, inte spec dåligt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
EDIT: lauring c; hyfsat stor, dock mindre än min!
#5 Har inte ens tränat 4 år, började träna på gym för lite mer än 3 år sen. Tränade halvt seriöst hemma några månader innan det. Tar igen tiden som inte varit så progressiv när jag körde split på 4-5 dagar. Allting har gått framåt med en rasande fart den senaste tiden :)
Hur lång är min pinne?
#17 Är rätt normal bild? Ska jag ta en bild 20 meter ifrån elr vad? Är inte ens bra ljus för att få en att se stor ut.
måste se retarded ut
#23 Hurså? Går ju inte runt så där som vanligt.
celuex, cOSMIC och FalleN_R bilder på era små ryggar då?
OnT: nej, ser rätt tunn o inte speciellt bred ut, sorry.
Du kan överlåta kritiserande till oss som kan träning också då eller?
haha seriöst
http://www.youtube.com/watch?v =bowZKjQ8TyI
ser ut som ett urklipp från ronja rövardotter
http://tnation.t-nation.com/fo rum_images/d/4/d453e-Lat_Sprea d_TMuscle.jpg
#42 Som jag sa kommer till helgen and ur in for a surprise.
tycker en latspread framhäver trapsen utomordentligt, om man har dom dvs.
din kritik var alltså att han inte var lika stor som dig, bra observerat. *klapp klapp*
Här har du en bra byggare, tycker du hans trapz framhävs väldigt bra?
Jämfört med hur den skulle framhävas i en dubbelbiceps bakifrån.
Till millionfrågan då. Har killen på första bilden jag länka inte heller trapz då?
Har du snygga trapz i din latspread?
Du kan inte klappa på mig jag är het så det bränns :)
Ska du inte klappa #3 också? Han påpekar också att hans rygg är mindre än hans egen.
Killen på bilden du länkade har bättre traps än #0,jag har helt ok traps!
nemesis jag är definitionen av eld, skärpning!
http://i.imgur.com/UiLXS.jpg
http://i.imgur.com/frgzK.jpg
http://i.imgur.com/smVvT.jpg
http://i.imgur.com/l1HXy.jpg
(har även lagt på mig 7kg sen bild 2&3).
kolla denna bilden en proffsbyggare, visst man kan se en definition av trapzen men inte i närheten av hur det ser ut i dubbel biceps.
http://www.skiplacour.com/2003 _USA/20003_USA_back_lat_spread .gif
Jämfört med
http://www.skiplacour.com/2003 _USA/203_USA_-_Back_Double_Bic eps.jpg
Seriöst, det ser i alla fall så ut!
Skrivet med min Android-mobil
Hoppas att fler inser nu när dom kollar på dina trapz att latspread inte är bästa posen för att visa dessa.
Det var inte mycket som fyllde ut kallingarna där inte :)
Skrivet med min Android-mobil
#51 Steg in i gymmet för ca 3 år sedan, körde då läääätta helkroppspass 2 gånger i veckan. För 2 år sedan körde jag lite tyngre helkroppspass 3 gånger i veckan, för 1 år sedan började jag splitta och träna lite hårdare, för ett halvår sedan började jag seriöst och skötte också då kosten seriöst för första gången, och det gör jag fortfarande =)
#61 Sugen eller?
Fixa det mannen.
men kötta även lite nacke tycker jag, annars blir det mycket svårare sen längre fram, jag har samma problem med benen mina, pallar inte träna dom... men kommer se förjävligt ut om jag inte gör det.
ska man träna så ska man fan veta vad man gör xD
Fråga jersey shore ronnie om tips..
#74 Bry dig inte på sånt, du vet hur folk med goda resultat blir behandlade här pga avund.
Ja, din rygg är ganska stor, bra flexpose om inte annat samt bild tagen från kort avstånd så det är lite svårt att avgöra.
Bor du i rymden eller? Annars lär det väl inte vara så svårt att kolla på andra och dömma om din rygg är above average eller ej, samt om din träning har gett några ökningar..
Du har tränat i nästan 5 år nu, sluta ljug
#80 Garvar lite åt vissa kommentarer:), tackar!