1
Är det en dröm eller?
Postat av Azarath08 den 30 Maj 2010, 15:49
13 kommentarer · 268 träffar
När jag vintern-våren 99 bosatte mig i min första 1a lägenhet, hände det ofta att jag somnade av musik och ofta blev jag helt avslappnad och sedan drömde jag eller? att något tryckte mig på bröstet, jag kunde inte röra överkroppen, jag kunde inte se vad det var, men något tryckte ner mig, hela kroppen ibland, och det kändes som jag var mellan sömn och vakenhet, ofta vaknade jag av att jag kastade mig ur sängen och ramlade ner på golvet och skrek nej eller dyl,eller att jag fäktade mig med armarna, men det var alltid det samma, något tryckte ner mig, mindes en kropp som satt på mig,men kunde inte se huvudet eller ansiktet, kön osäkert, men ev manlig, och detta intreffade mig när jag var totalt avslappnad, jag tog inga droger vid den tiden, en annan sak jag har minnen av att jag såg ner på min kropp som låg och sov, jag lyftes alltså ut ur min kropp
Och det har aldrig hänt i någon av de 4 följande lägenheterna jag bott i, bor i 5e lägenheten nu
Var det bara drömmar eller? Är skeptisk och tror det var drömmar
Och det har aldrig hänt i någon av de 4 följande lägenheterna jag bott i, bor i 5e lägenheten nu
Var det bara drömmar eller? Är skeptisk och tror det var drömmar