Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SömnParalys 2

Postat av chillarn123 den 29 Maj 2010, 17:03
16 kommentarer · 599 träffar
God eftermiddag Fragbite.

Jo, Jag har som tidigare trådar pratat lite om sömnparalyser som jag Har. http://www.fragbite.se/?thread ID=908284 | http://www.fragbite.se/?thread ID=859203 .

Och nu Tänkte jag dela med mig om min sjukaste sömnparalys jag någonsin haft.

Jag satt uppe igår kväll och spelade lite conter-strike kupper med mina vänner.
Det blev en gangska lång kväll, samt mycket snus och öl. Jag ville helt enkelt lyxa till det lite efter den jobbiga veckan med prov och tråkig praktik.

Jag hamnar i sängen vid 03.00 helt slut och trött.
Jag släcker lampan och bereder mig för att sova, då jag ser figurer som formar sig när jag blundar. Jag ser figurer som förvandlar sig till ansikten, ansikten som ser ut som döda lik. Jag försöker ignorera det för att jag är så satans trött.
tillslut somnar jag in i min sköna säng, där jag har ett mjuk och tamt dun täcke.
Jag drömmer om att jag var på ett skepp någonstans i Östersjön på medeltiden. Det åskar och det regnar groteskt mycket. tillslut blir vi träffade av blixten som bryter sönder skeppet i två delar.
Jag ska precis ramla ner i vattnet då jag slumrar till.

Det är nu jag vaknar ifrån min REM sömn vilket bara betyder en sak för mig. SÖMNPARALYS.

Nåväl, jag slumrar till och märker mycket riktigt att jag inte kan röra en enda muskel. Och från tidigare upplevelser så har jag bestämt mig att ge fan i att öppna ögonen, då någon antingen sitter på mitt bröst eller står och viftar saker framför ögonen.

Men nu så händer någonting helt annat!
Någonting tar tag i min vänstra hand, typ smeker den? (Jag ger fortfarande fan i att titta).

Sedan för den upp hela min vänstra arm i luften. Men det tar inte slut här. För sedan känner jag att den lyfter den upp mig i luften, ända upp till taket. Och nu måste jag öppna ögonen för att se att det verkligen händer.

Mycket riktigt jag svävar nu i luften. Jag ser mig omkring i mitt rum, men jag vågar inte kolla bakom mig. För jag antar att det är "figuren" som är där.

Nu svävar jag i cirka 20 sekunder i luften.

Det är en konstig upplevelse, jag känner inte en enda muskel förutom att mina ögon är öppna samt att jag andas igenom näsan.

Tillslut släpper "figuren" mig, jag ska precis slå emot ek golvet. Men då släpper hela paralysen och jag vaknar till.

Jag andas nu i en väldigt hög takt, samt att pulsen slår som slipknots trummis på dubbelkagge gör.

Jag somnar nu om, och vaknar mitt på dagen då farsan vrålar att jag ska ut och övningsköra.

Så, det var min sjukaste men samtidigt ganska skön och mild sömnparalys.

--------------------------- --------------------------
Och för att göra den är tråden relevant om min händelse vill jag fråga er på Fragbite om ni har svävat i luften någon gång? Diskutera och argumentera om det finns paronormala andar/dylikt.
---------------- ------------------------------ ---------

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..