Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trubbel i 191

Postat av saxo16 den 29 Maj 2010, 00:52
15 kommentarer · 125 träffar
Trubbel i 191

Hej, är så sjukt trött på alla dessa "små" blattegäng som drar runt på 20 pers och går emot mindre grupper. Var och chillade med några polare idag, vi var 5 pers totalt då det plötsligt dyker upp ett gäng på 20 pers. Den äldsta ut av dom (ledaren eller vad man nu ska kalla honom) kommer direkt fram till oss och frågar vem vare som jiddra eller nåt konstigt. Vi kan såklart inte göra nånting utan säger bara att vi inte har jiddrat. En liten grabb på 14 bast kanske kommer fram till mig och frågar om jag kaxar då sa jag åt honom att backa och ger honom en lätt knuff. Då kallar han mig kukhuvud och säger till den äldre snubben (som är lika gammal som mig ungefär) att jag har jiddrat. Jag kan såklart inte tjafsa emot och säger såklart nej och det fortsätter så. Vissa av dom små känner man ju igen och vet att dom egentligen är schyssta killar man inte kan tänka sig hålla på så här men fan hur ska man egentligen göra för att knäcka jävlarna? Vi 5 kan inte göra ett skit emot de här 20 om de kommer så många samtidigt och sen är alla så extremt fittiga också. Så frågan är, hur ska jag göra för att slippa det här? Ska jag sätta din den jäveln som leder grabbarna eller ringa ihop ett gäng och visa idioterna vart skåpet ska stå? Vad tycker ni? , kom med förslag och lösningar.

Om jag skulle gå på magkänsla så skulle jag ta ett "snack" med "ledaren" fast då skulle han nog säkert ge igen inte sant? och då kommer jag nog aldrig få ett stopp på det här. Fast hur som helst är det nog rätt bra att jag visar dom här en rejäl läxa.

Btw grabbarna är ungefär 12-16 år men många som fan. Kan förstå att det låter som att jag försöker att vara skitball men strunta i det. Jag själv är 16, 93a och arg som satan på dessa grabbar. Visst det händer inte så mycket mer än att dom kommer och kaxar o sånt men irriterande som fan. Det här har bara hänt en gång men jag är ändå som jag sa tidigare arg som satan.

Så tänk grabbar tänk!

Hur sätter jag dit dom!?

37 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..