1
Varför ska tjejer varför så här?
Postat av TampongManneN den 26 Maj 2010, 21:36
38 kommentarer · 331 träffar
Bor då i stockholm och vet inte om alla tjejer är likadana här.
Träffade en tjej för cirka 5 månader sen, vi dejta och till slut blev det vi.
Hon gillade mig hur mycket som helst, åkte bort med fotbollen för vi skulle spela match, skulle vara borta en dag, och hon smsa mig samma dag jag var borta " Saknar dig sjukt mycket erik, vi är gjorda för varandra, bättre kille kan man inte hitta ".
NÄr jag kommer hem, så undrar jag om vi ska träffas, får då höra att hon inte kan, då tänkte jag direkt något som är fel, och jag försökte få fram det, och det var att hon inte tyckte det kändes rätt att hon var med mig, att det var bäst vi gjorde slut.
Menar liksom på 1 dag, hur kan känslorna åka bort sådär bara?
Hon var inte otrogen, och vi båda är 19 år.
Kan det vara att hon saknar sina ex's killar? eller vad är det frågan om.
Är som himla ledsen för tillfället.
Har ni haft något liknande?
Träffade en tjej för cirka 5 månader sen, vi dejta och till slut blev det vi.
Hon gillade mig hur mycket som helst, åkte bort med fotbollen för vi skulle spela match, skulle vara borta en dag, och hon smsa mig samma dag jag var borta " Saknar dig sjukt mycket erik, vi är gjorda för varandra, bättre kille kan man inte hitta ".
NÄr jag kommer hem, så undrar jag om vi ska träffas, får då höra att hon inte kan, då tänkte jag direkt något som är fel, och jag försökte få fram det, och det var att hon inte tyckte det kändes rätt att hon var med mig, att det var bäst vi gjorde slut.
Menar liksom på 1 dag, hur kan känslorna åka bort sådär bara?
Hon var inte otrogen, och vi båda är 19 år.
Kan det vara att hon saknar sina ex's killar? eller vad är det frågan om.
Är som himla ledsen för tillfället.
Har ni haft något liknande?