×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp !

Postat av wthvr den 25 Maj 2010, 17:28
5 kommentarer · 149 träffar
behöver lite snabb hjälp.
mitt internet har blivit väldigt segt, såg sen att jag hade fått ett mejl eller något från Tele2.


"Hej. Du har förbrukat mer än 90% av den datavolym som ingår i ditt abonnemang. För att köpa till ytterligare 5 GB kontakta Kundservice. MVH Tele2"


Vad menar dom med att jag har förbrukat 90% av datavolymen?
Kan jag göra något för att minska? eller nått


Funderar på om det är därför mitt internet har blivit segt?


Nån som kan svara? tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..