Hejsan.
Om jorden skulle gå under (som i 2012 filmen) hur tror ni sverige hade gått under? skulle vi fått jordbävningar? tsunamis? sen får ni gärna skriva vad ni tror skulle hända med andra länder, själv har jag inte en aning därför vill jag höra er spekulera kring det här :>
Diskussion: Jordens undergång.
svart kanske molnet e
Eller en meteor som dödar allt och alla!
eller så kommer de en ny influensa som svin,fågel och kosjukan... fast denna gången blir de Ekorrsjukan och läkarna failar med vaccinet så alla dör av vaccinet
Topic: Det kommer nog bli en massa stormar och översvämningar i Sverige.
jag skulle chansa på översvämmning.
Dock så tror jag inte att det händer så snart som om 2 år.
Eller så kommer bävrarna och tar över.
http://420.thrashbarg.net/mcna ughton-fine-art-one-nation-und er-god-parody-jesus-cthulhu-bl ood-monsters.jpg
Det som skulle skada oss hårdast hade nog varit en Istid. då är det bara länderna längs ekvatorn som klarar sig.
Aa
fast
jo?
Men vafan, det där jävla klimathotet förtjänar att ha ihjäl oss på något sätt, payback's a bitch.
#46, #47: Är ni på fullt allvar oroliga inför det datumet? Eller "smånojiga" för den delen.
Herregud säger jag bara.
#48 Shit vad cool du é, tyst bara snälla! Vi pratar om våra känslor, finns det facit på det?
Det är så orealistiskt att det inte finns något att jämföra med. Att ni ens teoriserar runt ämnet är väl mest ett tecken på att ni kanske inte borde se på film, eller läsa strunt om Mayaindianer och allt helvete det är.
Det var likadant år 2000, men ni var väl för unga för att komma ihåg det, men då trodde i alla fall en majoritet att något skulle hända på klockslaget, men efteråt så hade dom helt plötsligt inte alls trott det.
--> Instant death! Kanske inte för japanerna men vem bryr sig?
http://www.youtube.com/watch?v =pbFSVxLsZdo
En mindre variant fångad på film, kapar träd som om det vore papper.
#73 Haha, day after tomorrow!
#70 Snälla berätta varför du tror Sverige inte kommer bli påverkade??
Efter 2012 filmen släpptes har flera i USA varit skräckslagna + att det är ganska många som tagit självmord för att få slippa uppleva det.