Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kissar ofta.. ?

Postat av M!r4Ge den 23 Maj 2010, 22:33
33 kommentarer · 10 855 träffar
Hej!

Jag är en kille på 17 år och har ett mycket jobbigt problem. Det är så att jag måste gå och kissa väldigt ofta i streck om jag har druckit t.ex ett glas vatten eller en läsk burk, 33 cl cola endast. När jag väl har druckit det så kanske jag väntar inte alls länge som 10/15 min eller något sånt så börjar jag redan känna att jag är på gång att bli nödig väldigt snabbt och måste gå på toa. När jag har tömt blåsan så tar det inte alls lång tid tills jag känner att jag måste gå på toa igen och göra samma sak, och detta kan ta kanske 10-15-20 min mellan varje "kissning" jag gör varje gång. Blir nog att jag får gå på toa 4-5 gånger i tajt mellanrum tills det känns helt tomt.

Detta tycker jag låter rätt onormalt och konstigt att det är såhär med mig. Dock har jag inte haft detta förr att jag måste gå så ofta. Vad kan det vara för fel? är det något fel, eller är det helt normalt för olika till person till person? Kan det vara för om jag är nervös eller orolig för något och kan påverka detta med att jag måste gå på toa så ofta i streck..?

Detta är i alla fall väldigt jobbigt då man måste begränsa drickandet om man ska gå ut eller något när det inte finns någon toalett i närheten, kan bli väldigt jobbigt att gå nödig i timmar då...

Någon som har samma? :/
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..