Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tredje Världskrig - USA

Postat av Zitro den 23 Maj 2010, 21:24
65 kommentarer · 410 träffar
Hej Fragbite.

Jag har sett en film om hur USA skulle kunna starta ett Tredje världskrig genom att angripa Iran som sägs äga Atom vapen. Och detta säger dom i en film att det skulle starta ett Tredje världskrig enligt dom eftersom Ryssland och Kina står bakom Iran och stödjer Iran.

Klippet: http://www.youtube.com/watch?v =C4p1kD8CZX8&feature=fvw

Jag tycker detta är intressant för att ifall detta skulle hända så skulle det bli ett så stort krig och skulle säkert användas mycket atombomber. Vilket skulle resultera att stora delar av Mellan Östern kommer ta hårt och jag har tänkt, Detta skulle kanske leda oss in i en ny värld med mera kärlek efteråt förstås(Om vi lever vill säga). Det kanske kommer få oss i en ny tid som efter Andra världskriget så tog den industriella tiden fart. Och detta kan vara början på vår nästa tid som kommer vara Teknologin.

Och om detta händer vad tror ni händer med oss här i Skandinavien och i Sverige. Vilka tror ni vi kommer stå bredvid? Usa? Ryssland/Kina?. Själv tror jag USA eftersom det har varit mycket snack om att vi smyger oss in i NATO. Jag hoppas absolute inte att detta ska ske. Men om vi ska se på det positivt.

Känn er fria att diskutera om vad ni tror USA gör och vad som händer ifall dom angriper Iran m.m.

Länka gärna mer klipp som ni tycker är intressant om Jorden och annat.//Zitro

Vilken sida vill du stå på?

199 personer har röstat

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..