Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Våldtäkt?

Postat av Macvot den 22 Maj 2010, 17:04
119 kommentarer · 256 träffar
Tjena alla. För cirka 1 månad sen så var jag på fest. Började limma på en tjej som jag känt sen innan och vips så var vi ensamma och skulle börja pumpa. Och jag hade nyligen kommit ut ur ett förhållande och det var ett tag sen jag hade sex.

När jag sen öppnar plånboken finns där ingen kondom. Och det var typ ett krav för henne. Men det var så jävla längesen jag fått nåt så jag frågade henne om jag kunde borda henne bakifrån. Hon vände sig om och såg ej att jag aldrig hade kondom.

När vi håller på att köra och jag börjar närma mig säger hon:

- Du har väl kondom? Vet fan inte hur hon anade det, kanske för att jag höll på att komma så snabbt.

Jag får panik och låtsas att jag inte hörde.

- Va?

- Du har väl kondom på!?!?

- Errrr Ja

-DU HAR VÄL KONDOM

Precis då kommer jag och hon får typ damp och puttar bort mig och springer ut.

Oroade mig inte mer om det förrän idag då hon ringde och sa att hon var gravid. Hon flippade helt på mig och sa att jag våldtog henne och att hon skulle anmäla mig. Jag sa något i stil med att: Du var ju med på det wtf, du sa aldrig att jag skulle sluta. För det var ju sant. Men hon får damp och avslutar med att jag ska in i fängelset och att hon ska behålla barnet.

Kan hon verkligen anmäla mig för detta!? >__> börjat få panik. Hon sa aldrig stopp och var med på det...
----------------------- ------------------------------ ------------------------------ --

Edit1: Många har nu sagt att hon ljög angående graviditeten. Jag sa det till henne och hon blev ännu surare och erbjöd sig att pissa på pinnen framför mig (o.O).
Hon gick med på att droppa anklagelsen i alla fall. Verkar som om hon, trots att jag ljög för henne tyckte att jag inte hade sex med henne mot hennes vilja..

Nu när hon lugnat sig lite så står hon fast vid att hon är gravid och säger att hon inte ska göra abort. Hon har t.o.m frågat om jag vill "hjälpa" till. Men känns helt cp liksom tänk om ungen får reda på att den bara finns för att jag ljög om att jag hade en kondom.. x_X
Några tips till hur jag ska få henne att ändra sig angående aborten? Vi studerar båda två och är 18, men vettifan om vi/hon är ens redo..
----------------------- ------------------------------

Edit2: För lite mer än en månad sen föddes två små ungar av tjejen som vissa tyckte jag våldtagit. Hon vägrade begå abort och kallade mig mer eller mindre för en mördare som ville det. Vår relation är jävligt dålig, d.v.s. att vi knappt snackar, hon ville inte ens ha med mig i förlossningrummet t.ex, utan hennes pojkvän var där med henne.
Hon var tydligen tillsammans med snubben när vi gjorde det, de hade bråkat under tiden vi hade sex dock. Vilken stackare egentligen, tjejen är otrogen OCH Blir gravid OCH vägrar ta abort. Hur patetiskt får man vara om man behåller tjejen då för att vara helt ärlig. Han ställer dock upp för henne och har lovat att ta hand om barnen som de vore hans egna, och han hatar mig. Bara en liten fotnot :) Fast nu har de bråkat igen eftersom han inte vill att barnen ska få träffa mig, medans jag vill träffa dem.. de är trots allt mina barn och jag älskar dem redan!!

Däremot vet jag inte om tjejen.. Tror jag verkligen börjat gilla henne.. Trots att vi mest har bråkat. Vi hade sex när hon typ var i tredjemånaden, det bara hände och vi har inte pratat om det sen dess. Har försökt använda barnen som vapen att få träffa henne mer och få henne att gilla och förlåta mig, men det verkar inte funka eftersom hennes pojkvän cockblockar mig.. Och så nu börjar jag få dåligt samvete om att jag raggar på någon annans brud, speciellt efter att jag var snubben hon var otrogen med.. Men hon får ju ha fri vilja?

Så fragbitare, har ni förslag på hur jag ska göra? Och namnförslag uppskattas med, två tjejer :)

119 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 119 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..