Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Festivalfrågor!

Postat av nIRVEH den 22 Maj 2010, 06:01
7 kommentarer · 28 träffar
Tjenare!

Ska åka på någon festival i sommar. Förmodligen P&L för att det datumet passar mig bäst samt att jag hört mycket bra om just den festivalen.

Men som en riktig nybörjare har jag lite frågor. Har läst lite på P&L's hemsida men är väl lite dålig på att läsa mellan raderna antar jag!

1. Man får inte bruka alkohol på festivalområdet. Detta betyder alltså att om man vill dricka alkohol så gör man det på campingområdet? Sen så drar man in på festivalområdet?

2. Eftersom att jag är under 18 år gammal så undrar jag hur det ser ut med minderåriga som dricker alkohol. Är det mycket poliser som är där för att beslagta alkohol från minderåriga? Eller är det ingen stor insats med tanke på hur många som faktiskt är där?
Har hört från bekanta att det är fritt fram att dricka och att polisen inte verkar bry sig/ha tid eller resurserna till att beslagta alkohol från minderåriga.

3. Får man ha fyllda PET flaskor med sig in på området? För isf så kan man ju säga att det är saft eller något liknande.

Jag är tacksam för alla svar och hjälp!

MVH, Nirveh!

OT; Ska du på festival i sommar och isf vart?

PEACE!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..