1
Börjat gymma, Creatine osv Hjälp tack!
Postat av Lepro den 21 Maj 2010, 20:22
21 kommentarer · 135 träffar
Tjenare allesammans, som sagt har nu börjat gymma i ca 2 veckor bara, efter att ha spelat fotboll i 16 år. Det jag är ute efter är vad jag ska ta för "pulver" osv för att bygga stora, snabba och synliga muskler. Har bara kört lite ben hittils, simmat osv eftersom polare som gymmar dagligen har blivit sjuk, men när han tillfrisknar så vill jag ta tag i att bygga muskler då. Och hoppas då att ni kan säga vad jag ska ta för pulver, creatine, hmb kanske, vad som helst, bara att ni vet att det fungerar och vad jag ska tänka på osv.
Kan absolut låta som om jag inte har en aning vad jag snackar om, för de har jag inte;)
Är 175cm väger 73kg
Har bland annat svårt för att absorbera fett och få muskelmassa.
Jag uppskattar all hjälp jag kan få och hoppas ni är ärliga och har bra svar om ni kommenterar eftersom jag inte har den blekaste vad jag ska ta för att bli stor helt enkelt.
Ha en bra dag /Simon
Kan absolut låta som om jag inte har en aning vad jag snackar om, för de har jag inte;)
Är 175cm väger 73kg
Har bland annat svårt för att absorbera fett och få muskelmassa.
Jag uppskattar all hjälp jag kan få och hoppas ni är ärliga och har bra svar om ni kommenterar eftersom jag inte har den blekaste vad jag ska ta för att bli stor helt enkelt.
Ha en bra dag /Simon