Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver tips när man kör bil! Svårighet

Postat av glitchmade den 20 Maj 2010, 20:21
44 kommentarer · 174 träffar
Hej,

Jag håller på å fixa körkortet just nu men jag behöver hjälp med en grej.

Jag har kört VÄLDIGT MYCKET och VÄLDIGT OFTA - både privat och trafikskola. Det har kostat mig uppe mot 30 000 kr nu men jag antar det är också min trafikskola som vill gräva guld i min plånbok, dels det, dels att jag har en svårighet med en grej.

Jag har nämnligen svårt att koncentrera / fokusera mig och jag har väldigt svårt att göra FLERA SAKER samtidigt.

Så om jag tex: växla ner, kolla i speglarna osv, så tappar jag kursen på vägen och kör inte rakt. Jag kör som en orm på vägen då när jag måste göra flera saker samtidigt.

Jag har försökt öva å öva, köra mycket men det har inte hjälpt och min plånbok skriker just nu: "Du är PANK! Du har hållt på med detta för länge och snart har du inga pengar kvar längre"

Så frågan är: Finns det några övningar UTAN att man behöver köra just för att träna upp koncentrationsförmågan och att man ska kunna göra flera saker samtidigt?

Finns det nåt billigt sätt att öva sig på?

Sen är min andra fråga: Är det tillåtet att ta med sig GPS när man ska köra upp?

Tänkte det kan ju vara skönt å ha GPS när man kör. Eller är det också möjligt å ta med sig en CD-skiva å spela musik när man kör upp?

Hoppas ni kan hjälpa mig med mina problem här
Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..