Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Math Puzzle

Postat av ohlsonclas den 20 Maj 2010, 14:15
9 kommentarer · 123 träffar
tjenare

En kompis skickade en intressant länk till mig vid namn mathpuzzle som går ut på att man ska tänka på 1 av 6 kort och följa de enkla instruktionerna och på sista steget ska datorn ta bort de kortet man tänkte på! förstår mig inte på detta men något lurt är det ju i alla fall så undrar om någon vet och kan förklara för jag kan verkligen inte komma på :b

Testat olika saker så som att titta på ett och tänka på ett annat eller tvärtom men ändå lyckas datorn lura mig -_- Även att bara titta/tänka på ett kort och inte följa instruktionerna helt som att repetera det 3ggr i huvudet osv. Men som att det spelar någon roll, bara för att förvirra en ju?!

In här och följ instruktionerna!

http://www.mathpuzzle.se/kort1 .htm

En sak jag tänkt på men som kanske inte spelar någon roll är att vid de 3 första stegen så är korten helt i ordning men vid sista steg då datorn ska plocka bort ett kort är dom helt i ordning ^.^ Aja är lite efterbliven ibland oroar mig över att det är något skitenkelt och uppenbart svar haha! :D

tack på förhand,

technique

Fake?

11 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar