Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig tack, svårt val

Postat av MatteMetal den 20 Maj 2010, 00:28
11 kommentarer · 237 träffar
Tjenare fragbite. Nu är det som såhär, att jag har inte kunnat sova än fastän jag känner mig SJUKT trött. Och jag ska upp vid klockan 5 imornbitti...

Värt att dygna, eller riskera att missa hela dagen på grund av att jag går och lägger mig nu?(är svinigt trött)

Men som sagt, sova eller dygna - chilla som fan vid datorn, ta sig en snus och kolla på nån underbar film?

Ni bestämmer åt mig! Och för att detta skall bli lättare ska jag skriva upp morgondagens schema för att jag ni lätt ska kunna avgöra detta.

08:15 - 09:15 - Mattestöd
12:40 - 13:50 - Fritidskunskap
14:00 - 15:35 - Kondition och styrka ( kan tillägga att jag ska hålla i lektionen och behöver inte vara med på passet på grund av detta ).

Nu undrar ni säkert - "varför ska han upp så tidigt som klockan 5?" Jo, jag har ett mycket enkelt svar på den frågan, jag ska nämligen åka lite tåg och fixa lite saker på morgonen.

Där har ni, hjälp tack?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..