Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gg, dumpad av enda flickvännen :(

Postat av Adelsmannen den 19 Maj 2010, 23:55
147 kommentarer · 228 träffar
För typ 40min sedan blev jag kallt dumpad av den enda flickvän jag någonsin haft och hon hävde ur sig taskiga kommentarer, om att jag aldrig kommer finna en ny flickvän och massa personliga attacker.

Alltså, jag har aldrig någonsin varit taskig eller dylikt mot henne. Har varit så sjukt snäll hela tiden. Ändå spydde hon ut sig attacker, som jag inte förtjänar :( å de tog ont!

Har haft riktigt svårt att hitta en flickvän (eller tjej över huvud taget) känns som det i sthlm är jättesvårt :( typ bättre i mindre städer, där alla känner alla?

aja, jag var 20 när vi träffades, vi gjorde slut 4mån senare (ja, 4mån är inte så jättemycket, men för mig var det tyvärr stort, och ja, jag sitter fortfarande på fb)

Har så starka känslor för henne, men tror ni detta beror på att jag är 20år och att hon var min första tjej? Blir man inte lite mer desperat? Jag vet faktiskt inte riktigt hur det är, för jag har ju fan känt känslor för syrran ibland (lol), men så fort jag fick tjej försvann de ögonblickligen och jag blev riktigt äcklad av mig själv, älskar endast min syster på det sätt man gör för en familjemedlem, inget annat.

Känslorna slår ju uppenbarligen slint, så är det någon annan - förhoppningsvis i min ålder - som typ fått känslor för slumpmässiga tjejer, bara pga att du aldrig haft tjej innan?

Vad tror ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

147 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 147 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..