Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Angående mina Biceps och Bröst träning!

Postat av klockrenare den 17 Maj 2010, 16:42
24 kommentarer · 147 träffar
Tja!

jag tränar 6-7 ggr i veckan, vet att jag borde vila men jag har fått sådant sug så att träningen ibland kan vara höjdpunkten på dagen.

Jag körd biceps,bröst 2 ggr i veckan. Försöker lägga dom på bröst måndag-torsdag och biceps onsdag lördag eller annat men iaf 72 timmar vila.

När jag börjar köra biceps så kör jag hantlar. Kör 20kg i varje hand 8x3.
Efter det brukar jag kombinera mage i mellan 3 set för att vila upp armarna innan jag går över till stången. Kör 17.5 på varje sidan respektive 2kg på stången. (om jag känner mig pigg annars tar jag 15kg på varje) kör 8x2 sen 6x1.

Kör sedan en mag övning till och går sedan över till andra biceps övningar så som hantel lyft på ben osv kan inte så bra namn på övningarna. Brukar också köra rep som jag drar åt sidan (lägger på runt 60kg) här.

Jag är 19 år 1.95 lång väger 87kg försöker komma upp i minst 100.(folk kan bli rätt chockade att jag tar den vikten så jag undrar nu till er experter vad det kan bero på att jag tar så mycket i biceps och så lite i bröst?) tränar båda muskellgrupperna lika mycket)

i Ex bröst. Tar jag 26kg i hantlar 8x3 och sen kör jag bara 50kg i bänk?!?!?!8x3 tar ju hyfsat mycket i biceps men bänken går alltid skit dåligt.

nu undrar jag om några haft samma problem att ni tar extremt lite i bänk medan dom andra övningarna är mer? för jag tar ju nästan lika mycket i biceps som i bänk.

Jag kör med kreatin, m-stak, gainer, och brutal,carbo fx. (vet det är mycket men suget för träning har ökat till 100% pga. jag tar dessa saker)

oseriösa svar ignoreras

bjuder på stavfel.

har ni haft samma problem berätta!

mvh Jakob
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..