Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gateway problem

Postat av snb den 17 Maj 2010, 00:36
1 kommentarer · 156 träffar
Hej alla fragbiterzz!

Det är såhär att varje gång jag startar om datorn och även ibland när datorn går till viloläge så försvinner standard-gatewayen. Har Telia fiberlan 100/10 och kör med en switch delat på 2 datorer(bara min dator det är problem på), jag har vista och varje gång när jag då startat om datorn så måste jag sitta och diagnostisera och reparera. ibland kan det ta bara någon minut och ibland flera timmar, ingen aning vad jag ska göra åt det här, förra veckan när jag ringde Telia och frågade vad problemet kunde vara sa dom bara att jag var tvungen att ha en router.. Testade med router när jag lana men hade samma problem. tror inte det är något med switch/router att göra utan någon inställning på datorn. Ifall ni har haft samma problem eller vet hur man ska göra är jag tacksam för ett klokt svar! :)
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..