Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polaren är bög, hjälp

Postat av ROCKETBOJp12[SWE] den 14 Maj 2010, 00:59
142 kommentarer · 1 246 träffar
Tja, ROCKETBOJ här igen..

Nu e det så att en polare som jag har känt sen vi var små o lekte i parken, är bög. Det var på en fest, för en vecka sen, som jag o "kalle" (han heter egentligen något annat) gick på. Allt började rätt chill och efter ca en halvtimme hångla vi upp varsin brud. Jag minns inte vad det var för brud polaren strulade med, den jag hade på kroken den kvällen, var en rödhårig semi-emo brud. Hennes underläpp var piercad minns jag, ganska fin hylla också. Som sagt var, helt klart knullbar.

Men hursomhelst. Busy som jag var, glömmer jag helt bort Kalle, och bruden signalerar att jag spänner på'na på övervåningen. Så vi drog upp och ockuperade rummet längst in i korridoren. Rummet i sig var litet, inget fancy där. Förmodligen är det en p12a som brukar sova där (familjen var bortrest).
Hon knäpper upp raskt mina jeans och börjar suga den ivrigt. Samtidigt börjar jag höra oljud och stön från rummet mittemot, o jag tappar koncentrationen. Plötsligt slutar hon o säger; "ska vi köra doggy"?

Hon vänder sig om och ställer sig på alla fyra i sängen, men jag håller bara i kuken och stirrar i väggen o försöker begripa vad som händer i rummet bredvid. Jag hör två manliga röster och jag kan fan ge mig på att en av dem var Kalle.
- Men hallå? Hon såg märkbart irriterad ut när hon vände sig om o såg på att jag var helt ointresserad och bara stirrade mot rummet mittemot.

Jag sa inget o drog på mig jeansen, jag öppnar dörren och ser Kalle bli avsugen av nån snubbe. Jag tappade hakan helt. Menar här snackar vi om en polare som man känt i minst 12 år, som man lekt med när man var liten och berättat allt för. Och så står han där, smeker snubbens hår medans han blir avsugen. Helt jävla sjukt. Jag drar bara därifrån och är chockad. Hur fan kunde jag inte inse att han var bög?

Sedan dess har vi inte pratats vid, och vi undviker varandra på skolan så mycket som möjligt. Han skäms förmodligen, men jag? Jag kan inte acceptera att han är homosexuell, och vill helst nu inte ha nåt o göra med honom.
Men han är riktigt schysst o rolig person, och han har gjort mkt för mig. Men som sagt, som det ser ut _JUST NU_ så är vår vänskap över för min del.
Gör jag rätt eller är jag bara dum?

// ROCKETBOJ
Föregående tråd

142 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 142 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..