1
Får ni tankar om att göra något oväntat?
Postat av m0rfar den 10 Maj 2010, 18:19
56 kommentarer · 245 träffar
Ibland får jag konstiga tankar om att göra något som förmodligen skulle uppfattas som kränkande eller bara dumt. Idag t.ex när jag hjälpte en tjej på jobbet började jag tänka på vad som skulle hända om jag hällde kaffe i håret på henne. Jag blev nästan chockad över att jag fick en sån sjuk tanke. Jag började till och med fundera på vad hon skulle göra och hur jag skulle ta mig ur situationen när jag väl utfört mitt illdåd. Hur skulle jag förklara mig? Hur pass arg skulle hon bli? Skulle jag lyckas bortförklara det med att jag var klumpig? Dessa frågor med flera poppar upp i huvudet.
I samband med detta frågade hon mig sedan något, och jag blev så ställd utav mina tankar att det tog lite extra lång tid för mig att svara.
Jag har andra exempel där jag t.ex springer runt med byxorna nere och världens tryck i blåsan. sen springer jag runt på jobbet och gör "kissattacker" på folk i sina kontor. Alltså jag släpper bara till lite kiss i taget för att det ska vara tillräckligt högt tryck så man kan göra det en bit ifrån och har chans att dodga folks reaktioner. Kanske smyga upp bakom chefen och kissa honom i ryggen och snabb springa därifrån och sedan låtsas som ingenting.
Har ni också sånna här tankar, eller är det jag som är sjuk i huvudet?
I samband med detta frågade hon mig sedan något, och jag blev så ställd utav mina tankar att det tog lite extra lång tid för mig att svara.
Jag har andra exempel där jag t.ex springer runt med byxorna nere och världens tryck i blåsan. sen springer jag runt på jobbet och gör "kissattacker" på folk i sina kontor. Alltså jag släpper bara till lite kiss i taget för att det ska vara tillräckligt högt tryck så man kan göra det en bit ifrån och har chans att dodga folks reaktioner. Kanske smyga upp bakom chefen och kissa honom i ryggen och snabb springa därifrån och sedan låtsas som ingenting.
Har ni också sånna här tankar, eller är det jag som är sjuk i huvudet?