Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vikt minskning (Nutrilett)

Postat av fruit_cake den 9 Maj 2010, 16:43
37 kommentarer · 2 745 träffar
Tjenare! Det är så att för 8 månader sedan så började jag satsa på att minska figuren! De jag gjorde var att försöka äta mindre och röra på mig (Gick ungefär 8-9 KM om dagen) Sedan jag började så har jag gått ner 27 Kilo.

Först trodde jag aldrig att det skulle gå eftersom jag dricker PEPSI MAX varenda dag, men light dryck verkar inte ha någon verkan på vikten. Man har ju läst en del på aftonbladet, att light drycker gör att man går mer upp i vikt o.s.v. Men det stämmer ju inte.

Nu de senaste månaderna har jag inte haft tid/ork att röra på mig mer än nödvändigt. På så sätt har jag även fått bekräftat att jag kan hålla vikten och även röra mig sakta neråt genom att bara leva livet.

Jag äter ju självklart inte lika mycket längre som jag gjorde förut, men det är på grund av att jag inte får i lika mycket som förut. Förr kunde jag äta upp en hel chipspåse på mindre än en timme, nu får jag knappt i en halv på en hel kväll.

Nu har jag 16 kilo kvar tills jag når normal vikt och eftersom jag nu vet att jag kan hålla vikten och även sakta röra mig neråt utan att göra något, så funderar jag på att testa Nutriliett ( www.nutrilett.se ).

Detta ska göra att vikt minskningen går snabbare och samtidigt så ska jag börja promerna / köra Cross-Trainer igen.

Då är frågan, är det någon som tror på att det här fungerar? Någon som har testat Nutrilett tidigare?

Jag har hört att Walle använde det, dock ingen säker källa, men man går fan inte ner över 40 kilo sådär fort genom att bara sluta äta skräp mat och inte röra på sig alls.

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..