Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med Nintendo Wii!

Postat av baahz den 9 Maj 2010, 14:22
4 kommentarer · 127 träffar
Är intresserad av att "fixa" mitt Wii så att jag kan tanka spel, bränna och lira dom! När jag söker på google finns det 100-tals olika alternativ som "påståendevis" fixar ens Wii på ett sätt att detta möjliggörs. Vissa säger att man ska tanka en software, andra säger att man ska köpa ett chip som man manuellt installerar i Wii'et för att koppla runt det inbyggda säkerhetssystemet.

Eftersom det nu finns såpass många olika alternativ vill jag kolla ifall någon har gjort detta med sitt Wii? Kanske någon av er som utfört detta korrekt så att NI kan tanka spel, bränna ut dom, och lira utan svårigheter?

Ifall ni nu har lyckats med detta, beskriv gärna exakt hur ni gjorde, eller länka gärna till den guiden som ni använde er av. Eftersom man förmodligen kommer öppna up Wii'et och pilla en massa vore det väldigt synd ifall man använde sig av en värdelös guide som resulterade i ett trasigt Wii!

Tack på förhand.
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..