Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur ska man sluta sakna någon? Sakna ex

Postat av glitchmade den 7 Maj 2010, 22:59
79 kommentarer · 16 202 träffar
Hur brukar ni göra när ni vill sluta sakna någon ni älskar / älskat?

Är det någon av er som tänker på sin ex-flickvän just nu?

Jag och mitt ex har nämnligen inte träffats på en månad sedan vårt förhållande tog slut och mina saknader för henne bara växer och växer starkare för varje dag som går. Jag vill inte träffa henne för då kan jag inte sluta älska henne men vet samtidigt att vi har svårt att komma tillbaka till varann.

Hur gör ni då vid liknande situation? Jag försöker spendera mycket tid med mina kompisar men jag kan likväl inte sluta tänka på henne, har också försökt skaffa en ny tjej för att kunna glömma henne men det känns som jag bara kan se den gamla tjejen i den nya hela tiden så tills slut klarar jag inte av att ha ett förhållande direkt inpå det gamla.

Ska jag verkligen träffa mitt ex igen? Och tänk om jag faller för henne igen och kan inte ta mig ifrån detta? Jag älskade henne verkligen men det tog slut så plötsligt
Föregående tråd
Nästa tråd

79 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 79 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..