1
IFK Göteborg-AIK
Postat av sainttropez den 6 Maj 2010, 17:42
102 kommentarer · 216 träffar
Ja, vilka tror ni tar hem ödesmatchen ikväll? Jag tror och hoppas på att AIK gör det, dom behöver ta 3 poäng nu annars vet jag inte hur det ska gå för dom. Tycker att det är riktigt dåligt av båda lagen, från 1;a och 2;a till nedflyttningsplats och kvalplats till nedflyttnings plats. Vad tycker ni om båda lagens start på säsongen?
Jag känner även att allsvenskan inte blir samma sak om både Hammarby och AIK spelar i superettan. Det skulle inte vara samma sak om det bara vore ett Stockholms derby, men visst AIK har många poäng kvar att plocka. Men då måste dom för fan se till att börja spela och börja med att ta sparka Maanoja, det får bara inte fortsätta såhär!
Jag känner även att allsvenskan inte blir samma sak om både Hammarby och AIK spelar i superettan. Det skulle inte vara samma sak om det bara vore ett Stockholms derby, men visst AIK har många poäng kvar att plocka. Men då måste dom för fan se till att börja spela och börja med att ta sparka Maanoja, det får bara inte fortsätta såhär!