Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite konflikträdda?

Postat av marux den 1 Februari 2005, 03:00
51 kommentarer · 168 träffar
Är det bara jag eller är Fragbite lite rädda för konflikter/diskussioner gällande känsliga ämnen såsom rasism/droger/sexuella lägningar/liknande...men handlar d om Big Brother 2005 (läser bara av vad som står bland de 4 översta just nu), så e d lungt...=/.

Tänkte just lägga ett välskrivet inlägg i en tråd gällande amf (tror det var amf) - pension reklamen, när jag upptäckte tråden var borttagen pga att den behandlade ämnet rasism.

Självklart ska man vara förbehållsam och så, men ämnet måste väll få diskuteras? Det ska såklart veckans Big Brother-skandaler med men ändå? Det Yttrandefrihet såsom Åsiktsfrihet i sverige och då fragbite står för att det är användarnas åsikter som hörs i forumet och inte fragbites borde vi inte då få diskutera sådana ämnen? har jag fel eller säger inte fragbite mot säg själva lite här =/?

tankar från en sömnlös - marux
Föregående tråd
Nästa tråd

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..