Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ljuger tjejen, isåfall, varför?

Postat av Låst konto 82170 den 5 Maj 2010, 23:22
24 kommentarer · 158 träffar
Hejhej.

Drar en ointressant historia så om ni vill läsa något intressant får ni byta tråd.

En tjej som jag länge pratat med och pratat med i telefon med mera ett bra tag och varit "på väg" att träffa visar sig ha haft sex med någon kille som hon hatar, utomhus?

Hon har tjatat om att träffas så länge och jag har bara dissat varje gång och det verkar som att hon ljuger, är ganska säker på det, men till frågan då, varför?

Hon har inte sagt något själv men när jag frågar om senast hon "varit med" någon så var det tydligen för någon vecka sen, och tydligen utomhus på kvällen med en kille som hon hatar och han hatar tydligen henne.

Någon som varit med om liknande händelse?

Så frågar jag henne om hon är säker så säger hon att hon inte minns men att hennes "kompisar" sagt att det har hänt, och när jag frågar om vem som sa det så säger hon "alla" och ; " nejmen jag fattar inte varför dom skulle ljuga om något sånt ... vore inte de elakt?"

Hon har tjatat som en galning på att träffas men jag har alltid kommit med en anledning till att inte göra det, men oavsett detta så vill hon fortfarande träffas men OM det här skulle vara sant varför ville hon vara ärlig och berätta det då?

Så skriver jag sms att jag blir ledsen och att det var typ elakt med tanke på att hon sa att inget hände då och allt hon säger då är "förlåt glöm mig bara".

Notera att hon även ville notera att killen var en "tuffing"(tönt?) och att hon sa att dom skulle haft sex i någon "gränd"?

Hon påstår att hon var ledsen för att jag "hatar" henne och att hon drack för mycket och att hon inte fattar hur hon kunde glömma "just det".

Notera att detta är efter att jag nämner namn på en tjej jag haft sex med för länge längesen.
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..