Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blev slagsmål vid parkeringshuset

Postat av Azarath08 den 5 Maj 2010, 13:03
19 kommentarer · 80 träffar
Tjena.

Kom precis hem efter ett prat.
Började med att jag stod och väntade på bussen till skolan, tände en cigg och tog det chill.
Jag går i tvåan nu och fick helt plötsligt se två små knattar komma gående mot mig och jag kände igen dom båda.
När jag gick i nian så hade 5-6 gått på våran skola och jag hade mobbat dom ganska hårt.
Dom hade nu blivit "gangsters" och kom och bad om cigg.
Jag sa nej att dom var för unga och fick fixa egna cigg men då kände den ena killen igen mig och började kaxa och fråga varför jag hade mobbat dom på min förra skola.
Jag berättade att det inte alls var någon farlig mobbning och förstår inte varför dom tog så illa för det var bara lite skämt.
Den ena killen började dra i mig och ville att jag skulle följa med så jag gick efter dom små töntarna till en parkering.
Den ena killen sa att jag skulle få ångra det jag hade gjort och hoppade upp på mig och tog tag runt halsen och hängde på mig medan den andra stod och sparkade på mig.
Jag fick panik och armbågade han som hängde på mig och började gå hotfullt mot den andra men gick därifrån.
När jag nästan var ute så kom en som jobbade vid butiken vid parkeringshuset och sa att hon hade hört oväsen och frågade vad som hade hänt.
Jag berättade vad som hade hänt och vi gick upp till dagisbarnen och började prata och hon ringde dit deras föräldrar.
Jag fick prata med dom och dom skulle anmäla mig för misshandel.

Så, kan det bli något av det här eller? Gjorde jag rätt som bara gick därifrån så fort jag kom loss?

Diskutera och sorry för lite stavfel men pallar tyvärr inte att rätta då jag är ganska uppretad nu.
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..