Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stanley Cup

Postat av jootoo den 5 Maj 2010, 12:32
21 kommentarer · 160 träffar
Hej alla hockeyintresserade! Tänkte kolla lite på vilket lag ni håller på och vad ni tycker om serierna (: Har vart sjuk så har kollat de senaste matcherna live och eftersom espn inte sänt vancouver så har det blivit att kolla på montreal - pittsburgh.

Var ett pittsburgh fan när jag var väldigt liten och har ännu kvar min tröja med mario lemieux och min sönderböjda keps! Men nu i slutspelet har jag börjat gilla canadiens efter att dom slog ut bäckström o co och deras otroligt roliga spel och målvakt Jaroslav Halak.

Så vad håller ni på? Vilka tror ni kommer segra? Vilka tror ni kommer till final och vilka vill ni se i final? bettar ni något?

Och vill också visa denna grymma remix, synpunkter på den och breakdancande ungen och vem får inte rysningar även om ni inte håller på canadiens?

http://www.youtube.com/watch?v =ysDphYqMG6M&feature=player_em bedded #!
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..