Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spöken på Min husbåt!

Postat av SpritemooN den 4 Maj 2010, 20:57
9 kommentarer · 63 träffar
Hej Fragbite.

Tänkte bara dela med mig av en sjuk sak som hände för några dagar sedan!

Jo det är så att jag har bott på en båt den senaste månaden. Helt ensam med min hund.

Har aldrig trott på spöken eller paranormala fenomen innan dygnet som jag nu ska berätta om.

Klocka hade precis slagit 00.00 och jag skulle hälla upp ett glas Öl, ta lite jordnötter och sätta mig och lyssna på radio. Först hällde jag upp glaset och ställde det på bordet bakom mig. Hann bara vända mig om innan jag hörde ett klirr. Glaset hade drämt ner i golvet och där stog jag som en fågelholk.

Andra saken som hände 10 minuter senare var en lite värre sak. Hade en fotboll som låg på golvet. Hade inte rört den på säkert 2 dagar och helt plötsligt börjar den rulla fram och tillbaka. Fick väldigt kalla kårar upp i ryggraden och kände bara för att ta in på hotell. Men Jag tog mig mod och stannade på båten den natten.

så nu sitter jag helt förstummad och funderar på om det verkligen spökar på min båt!

vad tror ni? och vad borde jag göra?

Spökar det på min Båt?

40 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..