Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hoppa av gymnasiet.

Postat av nicklas1 den 3 Maj 2010, 21:16
47 kommentarer · 417 träffar
Hej Fragbite.

Oseriösa svar undanbedes.

Jag är 17 år och går elprogrammet på gymnasiet. När jag började kändes det bra och hade absolut ingen aning om vad jag ville bli, så tyckte att elektriker kunde väl vara okej och så. När jag nu gått nästan första året inser jag vad jag verkligen vill bli, bartender och/eller tatuerare. Har alltid varit duktig på att teckna och rita samt måla, och har ett stort intresse för tatueringar samt body art.

Skulle även vilja tänka mig att jobba som bartender, då jag gillar arbetstiderna, jobbet passar mig som person perfekt, och jag gillar att blanda drinkar med mera. Umgås nästan bara med äldre så har lite krogerfarenhet också.

Nu till det jag behöver hjälp med, tycker ni, att det är en bra idé att hoppa av gymnasiet för att jobba lite småjobb under sommaren / hösten för att sedan få råd med bartender utbildning jag valt ut, och sedan kunna gå som tatueringslärling senare? För har på senare tiden känt mig otroligt otaggad att gå klart en linje som leder till något jag inte alls vill bli.

Uppskattar seriösa svar som skulle kunna hjälpa mig.

Mvh.

Tänkte även fråga om någon vet om man kan t.ex läsa in 3ans kurser samt praktik senare, om man nu hoppar av efter 2an? T.ex på Komvux eller i gymnasiumet igen? (Har inte stor kunskap inom det området)
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..