1
Tjej problem
Postat av Dextroo den 3 Maj 2010, 19:09
6 kommentarer · 149 träffar
Jag har stött på ett problem med en tjej självklart inte första gången man får problem med tjejer men denna gång så är det annorlunda.
Jo läget ligger till såhär att jag och en tjej vi kan kalla henne Filippa, vi har snackat i 2 månader och träffats ett få tal gånger.
Nu till problemet hon är en av mina nära vänners kusin och jag vet inte om det skulle kunna bli problem att vara tillsammans med kompisens kusin. Många kommer säkert säga "snacka med kompisen" och ja jag har gjort det men han säger bara "jag vet inte vad jag tycker om de ni bestämmer men kommer kännas fel"
Så det är ju både ett ja och ett nej men vad skulle ni ha gjort?
Eller kanske till och med någon som varit i denna sits själv?
Tacksam för svar.
Jo läget ligger till såhär att jag och en tjej vi kan kalla henne Filippa, vi har snackat i 2 månader och träffats ett få tal gånger.
Nu till problemet hon är en av mina nära vänners kusin och jag vet inte om det skulle kunna bli problem att vara tillsammans med kompisens kusin. Många kommer säkert säga "snacka med kompisen" och ja jag har gjort det men han säger bara "jag vet inte vad jag tycker om de ni bestämmer men kommer kännas fel"
Så det är ju både ett ja och ett nej men vad skulle ni ha gjort?
Eller kanske till och med någon som varit i denna sits själv?
Tacksam för svar.