Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Kanske om hon sagt innan att hon var bi! Men hm... Ne, hon skulle få hångla med vilka tjejer hon vill! Bara man får vara med ibland.. Skillnad om hon börjar snacka med dem på msn o skit, alltså "sexigt o raggigt"..
Jag tycker i alla fall att det är lite "slampigt" (av henne) att strular runt med andra tjejer på fester osv "/ Kul o höra av polarna vilka tjejer sin egen tjej strulade med eller så liksom.. Eller? :p
1. Hade hånglat med annan tjej?
Skulle tyckt det varit okay. Skulle sagt till henne att försöka låta bli det i fortsättningen.
2. Hade hånglat med en annan kille?
Skulle sagt till henne att hon ska sluta och om hon hånglar igen med en kille så gör jag slut direkt och då kan hon dra åt helvete.
3. Hade sex med en annan tjej?
Skulle sagt till henne på skarpen att absolut inte göra det igen (iofs chans för 3kant ju men vafan ;>). Skulle hon haft sex med en tjej igen så skulle jag gjort slut.
4. Hade sex med en annan kille?
Skulle gjort slut snabbare än någon någonsin gjort slut. Fyfan.
Skulle gjort hennes liv till ett helvete.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Kanske om hon sagt innan att hon var bi! Men hm... Ne, hon skulle få hångla med vilka tjejer hon vill! Bara man får vara med ibland.. Skillnad om hon börjar snacka med dem på msn o skit, alltså "sexigt o raggigt"..
Rör hon en kille så blire livremmen dock.
Jag tycker i alla fall att det är lite "slampigt" (av henne) att strular runt med andra tjejer på fester osv "/ Kul o höra av polarna vilka tjejer sin egen tjej strulade med eller så liksom.. Eller? :p
1. Hade hånglat med annan tjej?
Skulle tyckt det varit okay. Skulle sagt till henne att försöka låta bli det i fortsättningen.
2. Hade hånglat med en annan kille?
Skulle sagt till henne att hon ska sluta och om hon hånglar igen med en kille så gör jag slut direkt och då kan hon dra åt helvete.
3. Hade sex med en annan tjej?
Skulle sagt till henne på skarpen att absolut inte göra det igen (iofs chans för 3kant ju men vafan ;>). Skulle hon haft sex med en tjej igen så skulle jag gjort slut.
4. Hade sex med en annan kille?
Skulle gjort slut snabbare än någon någonsin gjort slut. Fyfan.
Skulle gjort hennes liv till ett helvete.