Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hatar mina kompisar

Postat av Jerkan. den 30 April 2010, 21:27
41 kommentarer · 658 träffar
Jag hatar allvarligt mina "kompisar". Det är 2st som jag brukar vara med som oftast, eller ja, snarare enbart dom. Den ena är dryg, pinsam, och omogen, helt omöjlig att vara med. Och den andra tränar så det är allt han snackar om och om man frågar om han vill hänga med ut säger han antingen "ne, har vilodag" eller "ne, har en skada i benet så kan inte". Så jävla störigt.

Den omogne är på en fest atm med en schysst kille i klassen och nu frågar han om jag vill dit (när festen hållt på minst i 2timmar) och gissa vart det ligger? Jo minst 2mil bort så kan inte ta mig dit och när jag frågaar varför han inte frågade mig så säger han bara "du frågade inte".

Alltså, fråga om man får hänga med på en fest, det känns så jävla patetiskt.

Jag känner mig så jävla nolifer ikväll, sitter framför datorn på valborg medans folk är ute o festar.. Och det värsta är att ingen vill hitta på nått.

Nån som vet nått man kan göra ikväll men samtidigt inte känna sig som en nolifer? Är 15år, säkert nån som undrar.

Vet inte om denna tråd ger någon diskussion men om den inte gör det; Spelkväll med polare eller fest med polare?

Fest eller spelkväll?

114 personer har röstat

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar