Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
In January 2007, JOLT transformed itself from an energized soft-drink to a great-tasting, full-potency Energy Drink. JOLT kept the great-tasting flavor profiles of its beverages but added the optimal amounts of Taurine, Guarana, Ginsing and B Vitamins to make JOLT one of the most powerful and best-tasting energy drinks on the market!
Notoriety
Har samma som #3 fast min är till salu för rätt summa.
Info
Namn: Jolt Cola
Volym: 33 cl plåtburk.
Streckkod: 8 713900 001788
Utgångsdatum: 30-07-2011
Övrig info: Köpt på ÖB i Lund. Inga skador på burken. Inköpt Vintern 2009. Förvarad i mörkt utrymme ~ 12-19 grader.
#30 om man lite snabbt läser "transformed" så uppfattar man det så och spekulerar inte om det så mycket mer, och vi förstår väl också att den inte slutade tillverkas då eftersom att vi fortfarande har druckit Jolt under de senaste åren.. :)
Jag har inte i någon av mina två kommentar skrivit att jag tycker älgskit smakar äckligt. Jag skrev att jag tyckte det var äckligt att någon tydligen har smakat på älgskit för att sedan kunna jämföra det med jolt-cola.
Förstår du hur jag tänker nu? :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
EDIT: Den är inte till salu :)
eftersmak : pizza.. LOLZ
Notoriety
:(
Så du smaskar på älgskit? Du har haft problem hemma va?
Kommer jolt colan att börja tillverkas med då eller?
#5 Det låter ju perfekt!
Stämmer ju inte nånstans då jag har druckit Jolt Cola långt efter 2007.
Förstör inte jolt, det ända som inte var p12 coolt :(
1. sötningsmedel
2. annat billigt skit
3. p12's kommer fortfarande dricka det..
Info
Namn: Jolt Cola
Volym: 33 cl plåtburk.
Streckkod: 8 713900 001788
Utgångsdatum: 30-07-2011
Övrig info: Köpt på ÖB i Lund. Inga skador på burken. Inköpt Vintern 2009. Förvarad i mörkt utrymme ~ 12-19 grader.
Pris: BUD(Köparen betalar frakten).
http://www.ekobolaget.se/image s/blog/ubuntu.jpg
Jag har inte i någon av mina två kommentar skrivit att jag tycker älgskit smakar äckligt. Jag skrev att jag tyckte det var äckligt att någon tydligen har smakat på älgskit för att sedan kunna jämföra det med jolt-cola.
Förstår du hur jag tänker nu? :)
Håller med dig, smakar samma men priset är 12kr och en Jolt kostar 4,50 + pant. Svin dyrt i längden.