Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Föräldrar

Postat av PajtoN den 29 April 2010, 23:10
25 kommentarer · 227 träffar
Hejsan, känns som att jag har ett litet dilemma här.

Det är såhär att jag är 16 år och hade tänkt börja festa lite smått och så. Jag är inte den personen som super varje helg o så. Mer som nu imorgon då det är valborg.

Då var det tänkt att jag skulle ut med lite polare och grilla, dricka lite bärs och ha allmänt trevligt.

Men päronen mina började känna av att detta skulle ske nu imorgon och blev ganska sura. Jag har varit full och så förr, de har blivit lite sura. Men mor min sa förut idag att, om du dricker imorgon kommer det inte bli kul. Något i den stilen.

Så då började jag kolla upp om jag kunde sova hos nån, men eftersom jag var lite sent ute och många andra polare ska iväg.
Då snackade jag med en polare som skulle hit till Sthlm imorgon, som jag skulle vara med om jag kunde slagga hos han. Först gick det bra, men sen blev det förhinder där med, tyvärr.

Så nu sitter jag här i skrivandets stund och känner mig lite småpiss på päronen mina. De liksom förstår sig inte på mig.
Jag har frågat förr om de aldrig drack förr som ungdomar men ack nej. Morsan gjorde det typ en gång och det var hon inte stolt över tydligen.

Jag förstår att de är lite rädda och bekymrade när man är i denna ålder och festerna börjar komma och så. Men för mig känns det lite skumt att då förbjuda skiten helt. De säger typ att man kan ha kul utan alkohol. Ja, klart man kan. Men man kan även ha kul med alkohol. Det är inte så att jag dricker mig redlös bara för att. Utan att bara ta ett par bira med polare är liksom, epic.

Jag vill verkligen inte bara sitta hemma imorgon när alla polare är ute, så vad ska jag göra..?

Det känns som att de inte förstår sig på dagens tonåringar och verkligen inte mig. Det känns väldigt tråkigt. Jag vill inte bara sitta inne vid datorn och polarna är ute..

Aja, jag har säkert glömt något, men, men.

Hoppas någon kan hjälpa till och förklara vad man kan säga till de.
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..