Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hon vill ha sex :O

Postat av Chrillster den 29 April 2010, 20:58
196 kommentarer · 445 träffar
goddag fragbite

jag har ett liiitet problem, det är så att en tjej som jag är polare med vill ha sex med mig, det var så att vi börja prata om det idag på lunchen och så fråga hon ifall vi skulle ha det, asså imorgon och vi är inte tillsammans men vi ska bara ha sex och jag är oskuld :s

vet inte vad jag ska göra, asså ska jag knulla henne eller inte? asså jag har ju gjort lite saker med tjejer förut och så men inte haft sex, så kan jag få lite tips inför första gången? skulle uppskattas

bjuder på stavfel och särskrivningar

edit: märker att många tror att jag är dum, jag är 14 år (fyller 15 i år) så jag vet inte så mycket, och btw när hon berätta det så strula vi lite efteråt och ja, jag tror inte hon skulle skämta, för hon sa att vi skulle dra hem till henne sen efter skolan på fredag

edit2: ser att det är folk som tror att jag "trollar" för att jag verkar vara så dum, men asså jag förstår inte? för att jag frågade några erfarna om sex-råd och/eller hjälp förstår inte varför det är så dumt, jag menar jag kanske inte är den smartaste personen..

edit: tja fragbite var ett tag sen, men iallafall vill bara säga att jag förlorade oskulden på valborg med henne iallafall och tack för alla tips och så :) och ifall ni undrar hur det var så var det ganska pinsamt i början men jag kan berätta lite mer i detalj

vi kom hem till henne först och kollade film, hon hade valt "dagboken" tror jag den hette, och så kollade vi ett tag och vi var ensamma hemma och sen efter typ 30 mins så började vi strula

och en sak ledde till en annan och hon frågade ifall vi skulle ha sex och sen tog jag fram min kondom (som lag i plånboken) och satte på den, gick ganska bra sen började vi sakta och det vart en lite pinsam stämning men vi pratade ganska mycket och hon sa typ vad hon ville att jag skulle göra, och vi har typ haft sex 30 gånger sen dess :D har blivit mycket bättre sen valborg

tack för alla tips ännu en gång :) och att tråden har börjat leva igen, är bannad btw -.-

diskussion: första gången, ok eller ej?

ska jag?

995 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

196 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar