Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ABC-gruppen, sämsta jävla service?!

Postat av hjaertaa den 29 April 2010, 17:04
29 kommentarer · 7 520 träffar
Tjena,

Som ni vet är det student om lite mer än en månad för oss som går sista året på gymnasiet.

Vi fick beställa våra studentmössor från skolan via företaget "ABC-gruppen", och det var såhär att flera i min klass (antagligen fler på skolan) saknade varor som vi beställt.

Jag kontaktade de direkt när jag insåg att det fattades(för ungefär 1,5 månad sen, första gången) och berättade att det fattades saker.

Fick svaret att de skickade det direkt till min hemadress och att det skulle ta MAX 1 vecka.

Väntade två veckor innan jag kontaktade dem igen, då fick jag svaret "det är redan skickat och bör anlända om 3 dagar".

Nu till problemet; Nu sitter jag här, 12 dagar efter de skrev att det skulle ta 3 dagar att komma fram, utan min j*vla produkt.
Ringde de precis men kundtjänsten var stängd för dagen...

Någon som vet om jag kan kräva ersättning för denna oerhört långa tid?
Och om jag inte erhåller min produkt innan studenten, kan jag kräva kompensation för mössan då? Kostade trots allt 1,3k att köpa..

Har du/har du haft samma problem som mig med ABC-gruppen/annan studentmösseförsäljare?

Tar du studenten iår?

119 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..