Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Awesome all day

Postat av Blirre den 27 April 2010, 22:31
5 kommentarer · 67 träffar
Hej! Jag har ett sjuhelv*tes problem. Det är såhär: Att efter klockan 19.00 varje dag så börjar jag leva, och jag vill gärna leva dom andra "tidigare" timmarna på dygnet det vill säga 11.00- 19.00 då jag blir superman. *11.00 kanske jag går upp i snitt.

Efter 19.00 äter jag kyckling med hela världen,* det vill säga jag är fett 1337 awesome, lever till 100%, kan tex skriva en bok på 5 minuter, ha samlag med 3 brudar samtidigt, sjunga poesi för min granne utan en minsta rodnad, såga ner ett träd i Gnesta bara för sakens skull medmera. MEN:

Före 19.00, lovar jag dig att jag kan bli petad av en pinne av en 90 årig gammal tant och må psykiskt dåligt tills klockan slår 19.37! Typ, allt suger. Jag ber er: Hjälp, svara på frågan:

Hur är jag awesome hela dagen även tidiga mornar? Hjälp! Finns de något sätt eller måste jag vara noob till 19.37, please help. Tack på Förhand / Sebastian Wingman Nyström på Facebook.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..